Просмотр сообщения в игре «[𝙐𝘼] [D&D5] 🔥 🏰 Штольні Фандельвера [𝙐𝙆𝙍]»

DungeonMaster Kayola
23.02.2023 11:54
- В принципі можна. - відповів Сільдар. - Ти що береж з усього цього? Мені б, наприклад, став би у нагоді оцей во наконечник від списа...
Ініціатива: Гвен (20), Сільдар (19), багбір (12,5)

Сільдар - воїн-далекобійник :-) 1 рівня, зі статами 10-12-16-10-10-10 і максимальним ХП 13 (хрін з тобою, най буде трохи соліднішим). Наразі в нього фул ХП і він може зробити потенційно Друге Дихання (але тільки в бою).

Ґвеннет - комірка 2 рівня, Божественний канал

Н14-І14 - то не стіна. То обрив (якщо пам'ятаєш, маленький гоблін ще з нього злазив в одному з попередніх постів), тож вас буде видко. Оскільки це вважай що міні-навчання по системі - розпишу трохи.

Кинути в гобліна щось - це атака (к20) по силі чи по спритності. Далекобійну атаку по силі можна робити лише метальною зброєю, по спритності - боєзапасами та якщо зброя є фехтувальною. Тобто - перевірка по силі. Додатково (бо ж ти хочеш оплутати його) треба буде кинути свою спритність (наприклад, з бонусом від акробатики, якщо є), проти його спритності. У разі успіху він витратить дію щоб розплутатись, півмува щоб піднятись і ще півмува щоб порухатись.

Тепер щодо мотузки - декілька моїх ідей. Мотузку можна використати як імпровізований кнут з модифікатором "-1", як імпровізовану пращу з модом "-1", або прив'язавши камінь до дубинки й отримавши булаву "-1". Це все рахується зброєю - або звичайною, або бойовою. Ви нею володієте, тож можете додавати до попадання бонус майстерності. Або використовувати їх як імпровізовану зброю, з урахуванням того, що ви нею не володієте.

Тепер щодо зброї - розпишу для зручності щоб можна було порівняти в якому режимі атакувати. Кинджал захоче собі взяти Сільдар, бо він спритний, а кинджал - фехтувальний, себто ним можна атакувати через спритність а не через силу. Для атак по спритності буду використовувати характеристики Сільдара (в нього спритність +1)

Кинджал Сільдар: атака к20+2, шкода 1к4
Імпровізовано: атака к20, шкода 1к4
Кинджал Ґвен: атака к20+4, шкода 1к4+2
Імпровізовано: атака к20+3, шкода 1к4

Кнут Сільдар: досяжна атака к20+2, шкода 1к4
Імпровізовано: атака к20, шкода 1к4
Кнут Ґвен: досяжна атака к20+4, шкода 1к4+2
Імпровізовано: атака к20+3, шкода 1к4

Праща Сільдар: дальнобійна атака к20+2, шкода 1к4
Імпровізовано каменем: атака к20, шкода 1к4
Праща Ґвен: далекобійна атака к20+1, шкода 1к4-1
Імпровізовано каменем: атака к20+3, шкода 1к4

Дубина Ґвен: атака к20+4, шкода 1к4+2
Імпровізовано: атака к20+3, шкода 1к4
Дубина Сільдар: атака к20+1, шкода 1к4-1
Імпровізовано: атака к20, шкода 1к4

Булава Ґвен: атака к20+4, шкода 1к6+2
Імпровізовано: атака к20+3, шкода 1к4
Булава Сільдар: атака к20+1, шкода 1к6-1
Імпровізовано: атака к20, шкода 1к4

З мотузки, палиці й кинджала можна зібрати спис - звичайний або метальний з "-1", по тому ж принципу. Також - додавши ще камінь - можна зібрати цеп.

Метальний спис Ґвен: далекобійна атака к20+4, шкода 1к6+2
Імпровізовано: далекобійна атака к20+3, шкода 1к4
Метальний спис Сільдар: далекобійна атака к20+1, шкода 1к6-1
Імпровізовано: далекобійна атака к20+1, шкода 1к4

Спис дворучний (або цеп) Ґвен: атака к20+4, шкода 1к8+2
Імпровізовано: атака к20+3, шкода 1к4
Спис дворучний (або цеп) Сільдар: атака к20+1, шкода 1к8-1
Імпровізовано: атака к20, шкода 1к4

Ще раз повторю схеми крафту, на всяк випадок:
Мотузка = Кнут -1
Мотузка = Праща -1
Дубінка + мотузка + камінь = Булава -1
Дубінка + мотузка + кинджал = Спис -1
Дубінка + мотузка + кинджал = Метальний спис -1
Дубінка + мотузка + кинджал + камінь = Цеп -1

Поки що не резолвлю заявку. через те що дав додаткову інформацію. Теоретично можна зробити пастку з мотузки, але то буде перевірка вашої спритності рук під час крафту з його пасивною уважністю. У разі невдачі його буде чекати спас по спритності, а в разі вдачі - спас по спритності з перевагою. Провал спаса - 1к6 дамаги від падіння. Доречі. Ще ж можна взяти в кожну руку - по зброї. Бій обома руками доступний усім, тож цілком реально взяти в одну руку дубину, а в іншу - камінь, наприклад.