Действия

- Ходы игроков:
   Шинок "У Зота" (38)
   Келдел (43)
- Архивные комнаты: (показать)
- Обсуждение (48)
- Информация
-
- Персонажи

Форум

- Для новичков (3631)
- Общий (17587)
- Игровые системы (6144)
- Набор игроков/поиск мастера (40954)
- Котёл идей (4059)
- Конкурсы (14133)
- Под столом (20330)
- Улучшение сайта (11096)
- Ошибки (4321)
- Новости проекта (13754)
- Неролевые игры (11564)

[D&D5] 🍉 Одного разу в Келделi 🍉 | Партия


Хівен Іфісс

В игре
Автор:   Rademes
Раса:   Зшитий
Класс:   Винахідник
Мировоззрение:   Нейтральный злой
Сила:0 [-5]
Спритність:0 [-5]
Статура:0 [-5]
Интелект:0 [-5]
Мудрість:0 [-5]
Харизма:0 [-5]
Внешность
Без перебільшення красиве обличчя, атлетичний торс... Поєднуються у гротескній композиції з крилами явно не від цього тіла, а спотворені ноги цього створіння не здатні навіть втримати тіло. Але міцні крила дозволяють використовувати їх як додаткові точки опору та пересуватися зі швидкістю не гірше ніж у більшості двоногих, до того ж щей дозволяють літати. Руки Хівена нібито висушені, однак вони поєднані з механізмом, який дозволяє йому без шкоди для себе підіймати важкі предмети та завдавати відчутної шкоди тим, хто надумає до нього наблизитися. Однак, неприроднє поєднання різних видів, та природнього з неприроднім робить його не дуже спритним та здатним уникати загроз. Але тобі не треба нічого уникати коли ти сам – живий кошмар, а той, хто в це не повірив – зробить це на операційному столі, коли це створіння саме почне творити.

Ну і поруч не менш лячна істота, чи може шматки істот, зібрані до купи як і той, хто створив цей шедевр. Воно пересувається за допомогою декількох щупалець, завдяки чому створюється доволі моторошний звук. Особливо якщо знати що створює його.
Характер
Якщо відкинути усілякі дрібниці типу насолодження болем своїх "пацієнтів", негуманні експерименти та не цінування людського, або будь якого іншого життя, то це геніальний вчений, а не просто маньяк, якому лише дайте когось порізати та пустити на запчастини. Звичайно, пересічних людей не цікавлять його досягнення в області медицини, але ж кого цікавить думка цих самих пересічних людей? Він завжди відкритий до нових ідей, експериментів та теорій, та не затримується довго в одному місці.
История
Якщо ти тіфлінг-безхатченко, то доволі легко зникнути, і тебе не будуть шукати. Так оце й з Хівеном. Потрапивши до лап навіженого вченого він став як піддослідним, так і учнем, але роки навчання та болю злилися в один єдиний ком, окремі спогади з якого лише іноді тривожать розум. Від минулого тіла йому залишилися лише крила, але й ті були зламані зависливими однолітками ще в той час, коли він був живий для світу. Вчитель та кат дали йому нові крила. А також нове обличчя, тіло, та деякі як механічні, так і біологічні покращення.
Іноді люди знаходять собі ворога. І якщо його немає, то вони оберуть тих, хто найбільше відрізняється від них. Після смерті вчителя від рук неосвіченого натовпу, Хівен ніде не залишається надовго, хоча і не бідує. Люди хоч і ненавидять виродків, але все ж тягнуться до них, особливо якщо вони можуть надати зробити якісь унікальні вироби, або отруту.
Навыки

Винахідник 5 ур. / Тіфлінг / Хаотичний /
----------------------------------
Вік: 27
Релігія:
Мови: Загальна, інфернальна
Бонус майстерності (БМ): +3

Розмір: Середній
Швидкість: 30 фт/6
Зріст: 188
Вага: 120

Клас Обладунку: 9 = 14 обладунок
Здоров’я: 50=8 + 5 + 2 + 3 + 7+5*5
Кубик Здоров’я: 5к8
Чуття:
Пасивна Спостережливість: 13
Пасивне Обстеження: 18
----------------------------------
СИЛ: +4: (19 рукавиці) 3
ВПР: -5: 1
СТА: +5: 20
ІНТ: +5: 20 (16 база +2 раса+2 на 4 рівні)
МУД: +3: 16 (15 база +1 раса)
ХАР: +5: 20

Кидки рятунку: СИЛ: +4, ВПР: -5, СТА: +8, ІНТ: +8, МУД: +3 , ХАР: +5
----------------------------------
НАВИЧКИ
[● — є володіння, ○ — немає]
– Сила
○ Атлетика: +4
– Вправність
○ Акробатика: -5
○ Спритність рук: -5
○ Скритність: -5
– Інтелект
● Містицизм: +8
○ Історія: +5
● Обстеження: +8
● Природа: +8
○ Релігія: +5
– Мудрість
○ Догляд тварин: +3
○ Аналіз поведінки: +3
● Медицина: +6
○ Уважність: +3
○ Виживання: +3
– Харизма
○ Обман: +5
○ Залякування: +5
○ Артистизм: +5
○ Переконливість: +5

ВОЛОДІННЯ
Обладунки: Легкі, середні, щити
Зброя: Проста, вогнепальна, віськова
Інструменти: Інструменти отруйника, Набір травника, Злодійські інструменті, інструменти жерстяника, інструменти алхіміка, інструменти коваля
----------------------------------
Дії


ЗАКЛИНАННЯ:
Складність спаскидків: 16 = 8+5+3
Модифікатор атаки: +8

----------------------------------
Вміння та особливості
Расові особливості (Тіфлінг (Таша)):


Класові вміння та особливості: Винахідник [5 рівня]



Особливості передісторії: Мудрець


Відомі кантріпи:
Mending: ссылка
Fire bolt ссылка

Відомі інфузії:
- Replicate Magic Item (Bag of holding)ссылка
- Enhanced Defense ссылка
- Homunculus Servant ссылка
- Mind Sharpener ссылка
Инвентарь
КБ: 9 Хіти: 50/50
Слоти 1 рівня: 4/4
Слоти 2 рівня: 2/2

Сталевий захисник: ссылка
КБ: Хіти: 32/32


Заклинання:

●1 рівень:
- Heroism ссылка
- Shield ссылка

●2 рівень
Branding Smite ссылка
Warding Bond ссылка

На персоонажі:
Рукавиці сили огра (сила стає 19)
2х Кинджал
Легкий арбалет
20х болти
Scale Mail (AC 14 + Dex (max 2))
Злодійські інструменти


Кошіль (10 зм)


Рюкзак (Сумка Безодні):
Флакон чорнил,
письмове перо,
невеликий ніж,
лист від мертвого колеги з питанням, на яке ти поки що не можеш відповісти,
комплект звичайного одягу
ломик
молоток
10 шлямбурів
10 смолоскипів
запалка
раціони на 10 днів
бурдюк.
50-фт прядив’яна мотузка


Гару

В игре
Автор:   yarick_ts
Раса:   Дворф
Класс:   Жрец
Мировоззрение:   Нейтральный
Сила:16 [+3]
Спритність:12 [+1]
Статура:16 [+3]
Интелект:12 [+1]
Мудрість:17 [+3]
Харизма:10 [+0]
Внешность


Крепкий дварф с ярко рыжими волосами и бородой. Выглядит довольно сурово, если бы не церемониальное одеяние, можно было бы принять его за разбойника. Вокруг глаз глубокие морщины, большой нос картошкой и густые брови. Мозолистые руки говорят, что дварф не боится тяжелой работы.

Телосложение крупное. Из-за небольшого роста Гару кажется квадратным.

Борода всегда заплетена особым образом - в нее вплетены костяные кольца как напоминание о том, чему жрец посвятил свою жизнь. Виски выбриты, а волосы Гару часто по традиции зачесывает наверх или назад, чтобы не мешались.

Выглядит примерно на 50 лет, если мерить человеческими мерками.
Характер
Ха­рак­тер до­воль­но гру­бый, любит сквер­но­сло­вить и не любит, когда с ним на­чи­на­ют спо­рить или пе­ре­чить в чем-​либо. Несмот­ря на свой сан жреца, любит день­ги и по­ми­мо сво­е­го пред­на­зна­че­ния из­бав­лять людей от нежи­ти бе­рет­ся и за более про­стые за­да­чи. К при­ме­ру, вы­тре­бо­вать день­ги из долж­ни­ка. Ну а ис­треб­лять нежить за день­ги сам Ке­лем­вор велел.

Любит вы­пить пива в шум­ной ком­па­нии. Когда у него хо­ро­шее на­стро­е­ние, пре­вра­ща­ет­ся в ба­ла­гу­ра и шут­ни­ка, но часто шутит жест­ко.

Несмот­ря на свой ха­рак­тер, любит детей. С удо­воль­стви­ем иг­ра­ет с ними и рас­ска­зы­ва­ет ис­то­рии. Даже без ру­га­тельств. И очень не любит тех, кто детей оби­жа­ет.
История
Будучи еще юнцом, поступил на службу в храм Келемвора. Жрецы заметили у дварфа способности и желание изгонять нежить, а еще недюжинную силу. В храме обучили его как воина-​храмовника.

Но чем больше Гару имел дело в нежитью, тем больше хотел истребить ее во всем мире. 50 лет назад он попрощался с настоятелем храма и ушел в большой мир, проповедовать философию жизни и смерти, попутно истребляя нежить.

Но нести нищенское существование Гару не хотел, поэтому брал плату за свои услуги. Иногда очень немалую, но старался выполнить задание хорошо. Чтобы, как говорится, живым гулять и танцевать, а мертвым лежать и не вставать.

Дорога сделала его характер грубым, но это все тот же борец с нежитью, которым был сотню лет назад. Искренне ненавидящий некромантию и любящий жизнь во всех ее проявлениях.
Навыки
Гару
Воїн 1 ур, Жрець домена Могили, 4 ур, дварф (гірський)
Передісторія: Прислужник

Вік: 147 років
Божество: Келемвор
Мови: Загальна, дварфійська, ельфійська (за передісторію), гоблінська (за передісторію)

Розмір: середній
Швидкість: 25 футів (5 клітинок)
Зріст: 140 см
Вага: 60 кг

Клас Броні: 21 (16 кольчуга, +1 Плащ захисту, +2 щит, +1 оборона +1 від покращенного захисту артфішера Хівена)
Очки Здоров'я: 45 [10 + 5*4 (5*3)]
Кості Здоров'я: 1к10, 4к8
Почуття: Пасивна уважність: 16 [10 +3БМ +3 МУД]

----------------------------------
Накидка:
12, 17, 10, 14, 14, 12

СИЛ 16 (+3) [+2 раса]
СПР 12 (+1)
ТІЛ 16 (+3) [+2 раса]
ІНТ 12 (+1)
МУД 17 (+3)
ХАР 10 (0)

БМ:+3
Спаскидки: СИЛ и ТЕЛ
СИЛ +3, СПР+1, ТІЛ+3, ІНТ+1, МУД +3, ХАР 0
----------------------------------
НАВЫКИ
(● - Есть владение навыком. ○ - Нет владения навыком.)
○ Атлетика: +3(+3 СИЛ)

○ Акробатика: +1(+1 ЛОВ)
○ Ловкость рук: +1(+1 ЛОВ)
○ Скрытность: +1(+1 ЛОВ)

● Магия/Аркана: +4(+1 ИНТ +3 БМ)
○ История: +1(+1 ИНТ)
○ Анализ: +1(+1 ИНТ)
○ Природа: +1(+1 ИНТ)
● Религия: +4(+1 ИНТ +3 БМ)

○ Уход за животными: +3(+3 МУД)
● Проницательность: +6(+3 МУД +3 БМ)
● Медицина: +6(+3 МУД +3 БМ)
● Внимательность: +6(+3 МУД +3 БМ)
○ Выживание: +3(+3 МУД)

○ Обман: +0(+0 ХАР)
○ Запугивание: +0(+0 ХАР)
○ Выступление: +0(+0 ХАР)
○ Убеждение: +0(+0 ХАР)

ВЛАДЕНИЕ
Доспехи: Всі обладунки, щити
Оружие: Просте воїнське
Инструменты: -
----------------------------------
ДЕЙСТВИЯ
Рукопашные атаки:
- Довгий меч (Двуручное, тяжёлое): +6 атака (+3 СИЛ +3 БМ), 1к8+3 рубаних

----------------------------------
УМІННЯ І ОСОБЛИВОСТІ
Расові особливості: дварф гірський
Збільшення характеристик. +2 ТІЛ +2 МУД
Швидкість: 25 футів.
Темний зір: 60 фт
Навик: магія
Мови:: загальна, дварфійська

Дварфська стійкість. Перевага до спасів проти отрути та супротив отруті.
Знання каменю. Для кидків ІНТ (Історія) пов'язану з каменем вважається володіючий Історією та х2 БМ.
Володіння обладунками: легкі, середні
----------------------------------
Особливості передісторії: Прислужник

Владение навыками: Проникливість, Релігія.
Мови: Eльфійська, гоблінська
Спорядження: Священний символ, молитвеник, 5 палочок пахощів, ряса, комплект звичайного одягу, кошель з 15 зм
Початковий капітал: 10 зм.

----------------------------------
Класові уміння і оуобливості:

Воїн [1 рівня], Жрець [4 рівня]

Обладунки: всі обладунки, щити
Зброя: Проста, воїнська
Инструменты: -
Спаcброски: СИЛ, ТІЛ
Навыки: Уважність, Медицина
Бойовий стиль: ОБОРОНА


ДРУГЕ ДИХАННЯ


Круг смерті


Очі могили (мод МУД)


БОЖЕСТВЕННИЙ КАНАЛ (1 використовування)

БОЖЕСТВЕННИЙ КАНАЛ: ВИГНАННЯ НЕЖИТІ


Божествений канал: шлях до могили


Підвищення хар 4 лвл жерця - РИСА
БОЙОВИЙ ЗАКЛИНАТЕЛЬ


ЗАКЛИ:

Заговори: 4+1 Догляд за помираючим (класове, домен могили (ссылка)), Погребальный звон (ссылка), Починка (ссылка), Священное пламя (ссылка), Указание (ссылка)

ЗАКЛИ: 7+4
1 рівень: Нанесение ран (ссылка), Лечение ран (ссылка), Щит віри (ссылка), Направленный снаряд (ссылка), Благословление (ссылка), Порча (класове, ссылка), Псевдожизнь (класове, ссылка )
2 рівень: Молебен лечения (ссылка), Малое восстановление (ссылка), Нетленные останки (класове, ссылка), Луч слабости (класове)
Инвентарь
ХП: 45/45|| КБ21 || статусы: -

Ячейки:
● 1 р: (2/4)
● 2 р: (3/3)

● Друге дихання: (1/1) / шорт
● Очі могили (3/3) / шорт
● Божествений канал (1/1) шорт

----------------------------------
[В руках, на поясе, боеприпасы]
- Довгий меч
- Щит

[Надето]
- Комплект обычной одежды
- Кошель
- Кольчуга
- Плащ захисту (+1 к КД и к спасброскам, пока носите этот плащ.)
- Священний символ на шиї
(легкий арбалет продано за 12,5 зм)

[Рюкзак]
- Рюкзак
- Спальник
- Столовый набор
- Трутниця
- Мотузка з коноплі 50 фт
- Ряса
- Молитвеник
- Пахощі х5

[Расходники в сумке]
Факели х10
Раціони х10
Бурдюк (повний)
----------------------------------
Деньги: 17,5 зм
(-10 зм Хівену)
Свободное время (дни): 0
Очки славы фракции (нет фракции): 0

Вукс Книга

В игре
Автор:   GreenSkinedBro
Раса:   Орк
Класс:   Варвар
Мировоззрение:   Хаотичный добрый
Сила:20 [+5]
Спритність:16 [+3]
Статура:20 [+5]
Интелект:5 [-3]
Мудрість:8 [-1]
Харизма:5 [-3]
Внешность
    Ріст: 189
    Вага: 125
    Тілобудова: ендоморф

    Вік: 28
    Стать: чоловіча
    Орієнтація: гобліносексуал

    Очі: блакитні
    Волосся: немає
    Інше: кинджал, застрявший в потилиці орка ще в дитинстві. Чудом, він залишився живим після цього. Кинджал залишився на згадку.
Характер
    Сильні сторони: чесний, безстрашний, надійний.
    Слабкі сторони: наївний, юродивий.
    Нейтральні сторони: відданний інстинкту, самовпевнений.

    Відношення до релігії: вірить в Маглубієта — бога гобліноїдів. Надзвичайно набожний і дуже сильно боїться гніву Маглубієта.
    Відношення до політики: підкоряється політичній системі гоблінів, в основі якої племенно-варварський спосіб життя, де на вершині стоїть вождь, який потребує повного підкорення.
    Відношення до грошей: абсолютно не розбирається в економіці й всі гроші витрачають за нього інші.

    Що заспокоює: шум капель, який розноситься луною в підземеллі.
    Що нервує: знущання, насміхання, погрози друзям.
    Гобі: біг, лазання.

    Цілі:
    Мрія:
    Думки та враження:
История
Персоналізація
Спеціалізація: Пірат
    
Уміння: дурна слава — я завжди можу робити невеликі злочини без наслідків.
Риса характеру: друзі знають, що завжди можуть покластись на мене.
Ідеал: свобода — я хочу бути вільним і мати можливість йти куди захочу.
Прив"язаність: саме важливе — це корабель, а капітан і команда завжди змінюються.
Слабкість: коли хтось кидає мені виклик, я не відступлю!

Походження: травма стала причиною втрати пам"яті, хоча іноді я згадую окремі фрагменти.

    Вукс, так вже вийшло, народився не в найкращий час для орків племені Вовчого ікла, що в долині Льодяного вітру. З дитинства він був здоров"яком з величезною силою. Відданий як домашнє кошеня. Вукс ніс надзвичайно тяжкий зтяг племені зі здоровенним металевим шаром завжди і всюди. Власне, той шар проломив не один десяток голів. Але якось стала подія, яка змінила все.
    Вукс і четверо розвідників капітана Оргамара повинні були дослідити околиці торгового тракту і принести новини для уточнення планів руху загону. Однак, коли інші розвідники помітили багато прикрашену карету всього з трійком охоронців — вони вирішили пограбувати її по дорозі. Вукс не міг пручатись. Він перший кинувся зі схилу і з легкістю перевернув карету, придавивши двох охоронців. У багатого старця він вихопив книгу, яку той намагався заховати. Однак, магічний кинжал, керований телепатією, поранив його в потилицю. В жахові, кричучи, Вукс забив старого до смерті його ж трактатом, за що і отримав своє призвіще. А кинджал, не дивлячись на те, що він дістав до мозку, не вбив його, хоча нічого хорошого це не принесло. Вукс втратив пам"ять, і останні роки життя він пам"ятав лише з часів піратства.
    Вукс опинився на піратському кораблі випадково. Його буквально виловили з моря. Кинджал за той час так сильно вріс до голови, що ніхто вже й не намагався дістати його. Ти більш, вважали, що це лише нашкодить орку. Вони помітили потенціал в величезній купі м"язів і він став частиною команди. Корабель керувався гоблінами. І вони, насмішливо, називали Вукса гобліном-переростком. Але орк, обмежений в розумі, вірив в це. Коли на корабель напали, Вукс знову залишився в живих, присвятивши своє життя Хукіру.
Навыки
Вукс Книга
Варвар, 5 /орк/ Хаотично-До­брий / пірат
-​---------------------------------
Вік: 28 рік
Мови: загальна, оркська, гоблінська
Бонус майстерності: +3

Розмір: середній
Швидкість: 35 футів (7 метрів)
Ріст: 189 см
Вага: 125 кг

Клас Обладунку: 17 (10+мВпр+мСтт)
Очки здоров'я: 61 ХП = 17+11+11+11+11
Кості Здо­ров'я: 5к12
Пасивна уважність: 9 [10 -1 МУД]
Темний зір: 60 футів (12 метрів)
-​---------------------------------
СИЛ 20 (+5) (17+2(раса)+1(рівень))
ВПР 16 (+3) (15 +1 (раса))
КОН 20 (+5)
ІНТ 6 (-2) (5+1(рівень))
МУДР 8 (-1)
ХАР 5 (-3)

Кидки Рятунку: Сила, Тілобудова
СИЛ +8 (перевага), ВПР+3, СТА+8 (перевага), ІНТ -2, Муд -1, Хар -3
-​---------------------------------
Вміння:
● Ат­ле­ти­ка: +8

○ Ак­ро­ба­ти­ка: +3
○ Спритність рук: +3
○ Прихованість: +3

○ Магія/Ар­ка­на: -2
○ Історія: -2
○ Аналіз: -2
● При­ро­да: 1
○ Релігія: -2

● До­гляд за тва­ри­на­ми: +2
○ Проникливість: -1
● Ме­ди­ци­на: +2
● Уважність: +2
● Ви­жи­ван­ня: +2

○ Обман: -3
● За­ля­ку­ван­ня: 0
○ Ви­ступ: -3
○ Пе­ре­ко­нан­ня: -3
-​---------------------------------
ВО­ЛО­ДІН­НЯ
Об­ла­дун­ки: Легкі обладунки, середні обладунки, щити
Зброя: про­ста, воєнна
Інструменти: інструменти навігатора
-​---------------------------------
ДІЇ
Рукопашні атаки:
— Двуручний молот +8 2д6+5
Дальні атаки:
— Праща +5 1д4+0: 30/120фт
— 4х Пілум +5 1д6+0 30/120фт

-​---------------------------------
РАСОВІ ОСОБЛИВОСТІ
АГРЕСИВНІСТЬ: я можу бонусною дією пройти повну свою швидкість до ворога, якого я можу бачити або чути.

МОГУТНЯ СТАТУРА: Я вважаюсь на розмір більше, коли справ стосується підйому вантажу, штовхання предметів, тощо.


КЛАСОВІ ОСОБЛИВОСТІ:
    ВАРВАР 5:
1 -ЛЮТЬ:

1 - ЗАХИСТ БЕЗ ОБЛАДУНКУ: 10+мВпр+мСтт

2 - ЧУТТЯ НЕБЕЗПЕКИ:

2 - ШАЛЕНА АТАКА:

3 - ПЕРВІСНИЙ ШЛЯХ:

    ШЛЯХ БЕРСЕРКА:

        СКАЗ:

4 - ЗБІЛЬШЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК: +1 сила, +1 інтелект

5 - ШВИДКИЙ РУХ:

5 - ДОДАТКОВА АТАКА:
Инвентарь
Передісторія:
Кофель-нагель
Шовкова мотузка (50фт)
Талісман з зубів акули
Одяг пірата
Кошель з 10 зм

Клас:
Набір мандрівника (рюкзак, спальник, столовий набір, трутниця, 10х факелів, їжа 10 днів, бурдюк, мотузка конопляна (50 фт.))

Туфлі павука — я можу ходити по вертикальним поверхням і по стелі без рук, на повну швидкість. Але не можу по слизьким поверхням.

Хукір Доранте

В игре
Автор:   Mefi
Раса:   Человек
Класс:   Спритник
Мировоззрение:   Хаотичный злой
Сила:6 [-2]
Спритність:13 [+1]
Статура:3 [-4]
Интелект:5 [-3]
Мудрість:8 [-1]
Харизма:6 [-2]
Внешность
  Людський карлик в темній одежі з каптуром, що закриває обличчя. Окрім свого потворного обличчя з довгим носом, насамперед ховає під каптуром пов'язку. Має темні очі, тонкі вуста і гострі риси обличчя. Завжди при собі має два довгих кинджали.
Характер
  Підступний малий карлик, який ще й ображений на весь світ за те, що таким вродився і всі знущання, що пережив. Він був звичайної шісткою, матросом нижчого рангу, іноді навіть місцевим мішком для биття та шутом, допоки доживши якимось дивом до середнього віку не надибав одну пов'язку. З того часу в нього стало достатньо клепки, щоб керувати іншими такими ж довбнями. Нарешті Хукір зміг і поледацювати, зваливши оманою роботу на інших.
  Маючи ненависть до всього живого, що мало щастя народитись з перевагою над ним, полюбляє вбивати.
История
  Хукір не знає, де він народився. Його ще у малому віці продали мандрівному цирку, оскільки він ще з пелюшок був анстільки потворним, що за це можна було брати гроші. В цирку його так само не любили і часто тримали в клітках з тваринами. Якби не один старий гімнаст, то може так тварюкою Хукір і лишився. Але гімнасту стало шкода малу повтору і він навчив її хоч якось впевнено триматись на своїх коротеньких ніжках. Цього було достатньо, щоб Хукір втік досягши повноліття.

  З його зовнішністю на чесну працю не влаштуєшся, то ж він виживав крадіжками та постійно переховувався. Якось йому пощастило влаштуватись на корабель юнгою, бо море – це те, куди він хотів втекти, від того гною людського на суші. Але пощастило йому не тим — на цей корабель напали пірати і всіх вбили. Хукір лише й вижив, бо з-за спини сам вбив пару своїх місцевих ненавистників, і його якось швидко прийняли за свого. Не сказати, що житя в нього надалі було чудове. Все так само з нього знущались, доводилось займатись різною працею, як брудною, так і тяжкою. Потрапляв навіть до темниць. Але все ж піратство дало йому волю. І він отримував дивіденди у вигляді спиртних напоїв та гулянок, ще й дівок (так-так, відчувши в соіб схильність до магії він прикидувався напівросликом і носом після того не ворочали).

  Життя Хукіра змінилось, коли до рук його потрапила пов'язка. Не розібравшись в магічних властивостях ганчірки, команда йому підкинула пов'язку замість частки золота (зрештою срібняки та мідяки Хукіру теж дісталися). Карлик одягнув її і враз світ навколо нього змінився. Він почав розуміти. Розуміти багато чого, але головне те, що він живе у колі ідіотів. Лише капітан корабля і деякі його заступники мали ще якісь звилини. Маніпуляціями та оманою карлик покращив своє становище, навіть піднявся в статусі на кораблі. Йому захотілось дізнатись щось про те, хто його продав в дитинстві, але після сорока років вже мало хто володів інформацією, та й продали його подалі від портових містечок. Тим не менш одну згадку про зниклу дитину в одній аристократичній родині він знайшов. Йому сподобалось прізвище цієї сім'ї і він взяв його собі, щоб стати соліднішим. З того часу його вже кликали Хукір Доранте.

  Раз трапився їм корабель інших піратів, але забитий переважно гоблінами. Але був серед них один "неправильний" гоблін, бо насправді він був орком. Ох і дужий був він. Великими зусиллями йому вдалося переконати команду залишити цього орка, що звали Вуксом, живим (деякі в команді втратили близьких товаришів через Вукса, але згодом Хукір і їх прирізав, викинувши тіла за борт). Вукс чи то сприйняв Хукіра за чергового гобліна, чи то зрозумів, що Хукір врятував йому життя, але став стіною для пірата Доранта. З такою додатковою купою м'язів Хукіра стали побоюватись і поважати ще більше. А в разі битви Вукс іноді закидував Хукіра собі на шию, звідки той вже відстрілювався своїм коротким луком, або кидаючи в усі боки смертоносну магію (розвиток магічних здібностей - це теж заслуга пов'язки).
Навыки
Хукір Доранте
Спритник 5 / людина-карлик / Хаотично-Злий / Моряк:пірат
Досвід: 6500/14000
---------------------------------
Вік: 48 років
Божество:
Мови: Загальна, Оркська
Бонус майстерності: +3 БМ

Розмір: Маленький
Швидкість: 30 футів
Зріст: 125 см / 4'1 футів
Вага: 45 кг, 99 фунтів

Клас Обладунків: 14 = 11 (шкіряний) +3 ВПР;
Здоров'я: 13 = 8 + 5*4(рівні) -3*5 КОН
Кості Здоров'я: 5к8
Ініціатива: +3 [+3 ВПР]
Відчуття:
- Пасивна Уважність 12 (10 +3 БМ -1 МУД)
Риса: ПРОНИРА
(Вимога: Вправність 13 або вища)
Знає, як зливатися з тінями. Наступні переваги:
• Можна спробувати сховатися, навіть якщо знаходиться в зоні поганої видимості для істоти, від якої ховається.
• Якщо ховається від істоти і промахується по ній атакою далекобійною зброєю, така атака не видає позицію.
• Тьмяне світло не накладає перешкоду на перевірки Мудрості (Уважності), які покладаються на зір.
---------------------------------
СИЛ 6(-2) = 6
ВПР 16(+3) = 13 + 1(раса) + 2(4 lvl)
КОН 4(-3) = 3 + 1(раса)
ІНТ 5(-3) = 5 | 19(+4) Пов'язка інтелекту
МУД 8(-1) = 8
ХАР 6(-2) = 6

Рятунки: Вправність, Інтелект
СИЛ -2, ВПР +6, КОН -3, ІНТ +7(або 0), МУД -1, ХАР -2
---------------------------------
НАВИЧКИ
[● — володіє, ○ — не володіє]
● Атлетика: +1 (-2 СИЛ +3 БМ)

● Акробатика: +6 (+3 ВПР +3 БМ)
●● Спритність рук: +9 (+3 ВПР +6 БМх2 експерт)
●● Скритність: +9 (+3 ВПР +6 БМх2 експерт)

(Без пов'язки на 7 менше)
○ Містицизм/Магія: +1 (+4 ІНТ)
○ Історія: +4 (+4 ІНТ)
● Аналіз/Обстеження: +7 (+4 ІНТ +3 БМ)
○ Природа: +4 (+4 ІНТ)
○ Релігія: +4 (+4 ІНТ)

○ Догляд тварин: -1 (-1 МУД)
○ Проникливість: -1 (-1 МУД)
○ Медицина: -1 (-1 МУД)
● Уважність: +2 (-1 МУД +3 БМ)
○ Виживання: -1 (-1 МУД )

○ Обман: -1 (-1 ХАР)
● Залякування: +2 (-1 ХАР +3 БМ)
○ Артистичність/Виступ: -1 (-1 ХАР)
○ Переконання: -1 (-1 ХАР)

ВОЛОДІННЯ
Обладунки: Легкі
Зброя: Проста зброя, довгі та короткі мечі, рапіри, ручні арбалети
Інструменти: злодійські, навігатора, транспорт (водний)

---------------------------------
ДІЇ
Рукопашні атаки:
⚔ Рапіра (фехт.): +6 атака (+3 ВПР +3 БМ), 1к8+3 кол.
⚔ Кинджал (легк., фехт.): +6 атака (+3 ВПР +3 БМ), 1к4+3 кол.

Дальнобійні атаки:
➹ Короткий лук (мет. 80/320 футів): +6 атака (+3 ВПР +3 БМ), 1к6+3 кол.
➹ Кинджал (мет. 20/60 футів): +6 атака (+3 ВПР +3 БМ), 1к4+3 кол.

Використання заклинань:
✨ СК заклинання: 15 = 8 +3 БМ +4 ІНТ
✨ Атака заклинанням: +7 = +3 БМ +4 ІНТ
---------------------------------
ВМІННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ
Расові особливості: Людина-карлик


Класові вміння та особливості: Містичний Спритник [5 рівня]


Особливості передісторії: Моряк: Пірат


● + 1 анкомон магічний предмет (до 500 зм):
Пов'язка інтелекту: поки носите цю пов'язу значення інтелекту 19

---------------------------------
ЗАКЛИНАННЯ
Заговори: 3
Кількість відомих заклинань: 4
Комірки магії:
- 1 р. - 3 комірки

Відомі заговори:
- Магічна рука
- Вогняний заряд 2к10
- Крижаний дотик 2к8

Відомі заклинання: 4
(* - ритуали)
● 1 рівень
- Магічний постріл
- Маскування
- Вогняні долоні
- Щит
Инвентарь
ХП: 13/13 || КД 14 || статуси: - ні
Кость Хітів d8 (5/5)
В кулдауні:

Комірки магії:
● 1р. 4/4

Змови та відомі заклинання (8):
0р. – Магічна рука, Вогняний заряд 2к10, Крижаний дотик 2к8
1р. – Магічний постріл, Маскування, Вогняні долоні, Щит
-​---------------------------------
[У руках, на поясі, боєприпаси]
- Поясний гаманець
- Рапіра
- Сагайдак з 20 стрілами
- Два кинджала
- Кийок

[Одягнено]
- Шкіряний обладунок
- Звичайний одяг з каптуром
- Пов'язка інтелекту

[Рюкзак] Можливо цей рюкзак у Вукса
- 10-метрова шовкова мотузка
- 10-метрова прядив’яна мотузка
- 2 метри жилки, дзвіночок, 5 свічок, ломик, молоток, 10 шлямбурів, запальниця

[Витрати в сумці]
- Ліхтар з козирком та 2 фляги масла
- Раціон х5
- Бурдюк із водою
- 1к металевих кульок
- Злодійські інструменти

-​---------------------------------
Гроші:
— Гаманець: 10 зм + 1 зм
Вільний час (дні): 0
Поінти слави фракції: 0

Зрада

В игре
Автор:   Ksenos
Раса:   Гоблін
Класс:   Варвар
Мировоззрение:   Хаотичный нейтральный
Сила:8 [-1]
Спритність:16 [+3]
Статура:16 [+3]
Интелект:12 [+1]
Мудрість:10 [+0]
Харизма:9 [-1]
Внешность
Загалом голос писклявий, проте коли Зрад лютує - той стає більш твердим, інколи з хрипотою. Розмовляє з орочим акцентом.

Виглядає як тут, озброєний шаблею. Носить маленький щит, на якому фарбою криво намальовано бойове гасло "їуї".

Характер
Вважає себе виключно орком, просто маленьким. Це непохитна аксіома, навколо якої тримається цілісність особистості Зарда.

Трохи егоцентрист, не піклується що насправді думають про нього оточуючі. Проте любить похизуватися - загалом заради власної втіхи. Не сприймає поняття честі: тікати та мухлювати не соромно. Соромно - померти.
Виділяється цікавістю. Не завжди думає про наслідки своїх вчинків.
История
Народився у сім'ї орочого шамана від наложниці-напівкровки.
Історія замовчує деталі, проте відомо що шаман визнав малого сином та своїм авторитетом примусив решту змиритися з цим.
Як би там не було, проте ім'я малого ординця говорило само за себе. Зрада, вона й в орді зрада.
Зрадіка, після смерті шамана, з орди виперли.
Приєднався до розбійників.
Після невдалого нальоту, завдяки вчасному жесту доброї волі, залишився єдиним хто вижив.
Приєднався до найманців.
Після невдалого завдання, завдяки вчасному перегрупуванню, залишився єдиним хто вижив.
Приєднався до шукачів пригод.
...
Навыки
Зрада
Варвар 5 р. / тотемний воїн / Гоблін Орк! / Хаотично-нейтральний/ злочинець
----------------------------------
Вік: 13 років
Мови: Загальна, орчача
Бонус майстерності: +3 [скорочено: БМ]

Розмір: маленький
Швидкість: 50 (65) футів / 10 (13) клітинок // у стані люті
Зріст: 108 см.
Вага: 26 кг.

Клас Обладунку: 16/18 з щитом
Здоров’я: 59 = 12 + 32 + 5х3
Кубик Здоров’я: 5к12
Пасивна пильність 10
----------------------------------
СИЛ 8 (-1) [8]
ВПР 16 (+3) [14+2 раса]
СТА 16 (+3) [15+1 раса]
ІНТ 12 (+1) [12]
МУД 10 (0) [10]
ХАР 9 (-1) [9]

Кидки рятунку: Сила та Статура
СИЛ +2, ВПР +3, СТА +6, ІНТ +1 , МУД 0, ХАР -1.
----------------------------------


НАВИЧКИ
[● — э володіння, ○ — нема володіння, БМ — бонус майстерності]
○ Атлетика: -1 (-1 СИЛ)

○ Акробатика: +3 (+3 ВПР +3 БМ)
○ Спритність рук: +3 (+3 ВПР +3 БМ)
● Скритність: +6 (+3 ВПР +3 БМ)

○ Містицизм: +1 (+1 ІНТ)
○ Історія: +1 (+1 ІНТ)
○ Обстеження: +1 (+1 ІНТ)
● Природа: +4 (+1 ІНТ+3 БМ)
○ Релігія: +1 (+1 ІНТ)

○ Догляд тварин: 0 (0 МУД)
○ Аналіз поведінки: 0 (0 МУД)
○ Медицина: 0 (0 МУД)
○ Уважність: 0 (0 МУД)
● Виживання: +3 (0 МУД+3 БМ)

● Обман: +2 (-1 ХАР +3 БМ)
○ Залякування: -1 (-1 ХАР)
○ Артистичність: -1 (-1 ХАР)
○ Переконливість: -1 (-1 ХАР)

Володіння
Обладунки: легкі та середні обладунки, щити.
Зброя: Проста зброя, бойова зброя
Інструменти: Злодійські інструменти, один ігровий набір (карти)
----------------------------------
Дії

Рукопашна атака шаблею: +6 (+3 ВПР +3 БМ), 1д6+3 рубаних

----------------------------------
ВМІННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ
Расові особливості: Гоблін Орк!
● Збільшення характеристик: +2 ВПР и +1 СТА
● Мови: загальна, орчача.

● Темний зір.


● Ми ще не починали.


● Жест доброї волі.


● Анало говнєт


Класові вміння та особливості: варвар5 рівня
● Кидки рятунку: сила, вправність
● Навички: природа, виживання

● Лють (Злюся!)


● Захист без обладунків


● Шалена атака


● Чуття небезпеки


● Додаткова атака


● Швидке пересування


● Тотемний дух. Лось.


● Риса. Рухливий


Передісторія: Злочинець // лояльний брат-орк в орді
Инвентарь
Екіпіровано:
Комплект звичайного темного одягу з капюшоном
Шабля
Щит
Зілля сили пагорбового велетня


Рюкзак:
Спальник
Столовий набір
Запальниця
10 смолоскипів
10 раціонів
10-метрова прядив’яна мотузка, закріплена збоку.

Поясний кошіль: 19 зм. + 20 срібла.

Лог:

Тіхон

В игре
Автор:   Daldarin
Раса:   Человек
Класс:   Староста
Мировоззрение:   Нейтральный
Сила:10 [+0]
Спритність:10 [+0]
Статура:10 [+0]
Интелект:10 [+0]
Мудрість:10 [+0]
Харизма:10 [+0]
Внешность
Характер
Дуже побивається через свою донечку
История
Староста села
Навыки
Инвентарь

Зот

В игре
Автор:   Daldarin
Раса:   Человек
Класс:   Шинкарь
Мировоззрение:   Нейтральный
Сила:10 [+0]
Спритність:10 [+0]
Статура:10 [+0]
Интелект:10 [+0]
Мудрість:10 [+0]
Харизма:10 [+0]
Внешность
Характер
Флегматичний шинкар
История
Навыки
Инвентарь

Гертруда

В игре
Автор:   Daldarin
Раса:   Человек
Класс:   Простолюдинка
Мировоззрение:   Нейтральный
Сила:10 [+0]
Спритність:10 [+0]
Статура:10 [+0]
Интелект:10 [+0]
Мудрість:10 [+0]
Харизма:10 [+0]
Внешность
Характер
Літня жінка у траурі
История
Навыки
Инвентарь

Ольга Скарабєєва

В игре
Автор:   Daldarin
Раса:   Человек
Класс:   Друид
Мировоззрение:   Принципиальный злой
Сила:9 [-1]
Спритність:13 [+1]
Статура:14 [+2]
Интелект:15 [+2]
Мудрість:16 [+3]
Харизма:11 [+0]
Внешность
Характер
История
Навыки
Инвентарь

Лісничий

В игре
Автор:   Daldarin
Раса:   Человек
Класс:   Лісничий
Мировоззрение:   Принципиальный добрый
Сила:10 [+0]
Спритність:10 [+0]
Статура:10 [+0]
Интелект:10 [+0]
Мудрість:10 [+0]
Харизма:10 [+0]
Внешность
Характер
История
Навыки
Инвентарь