Ти можеш залишатись у вигляді звіра кількість годин, рів-
ну половині твого рівня друїда (округленого в меншу сто-
рону). Після цього ти повертаєшся в нормальний вигляд,
якщо тільки не витратиш ще одне використання цього
уміння. Ти можеш використати бонусний вчинок у свій хід,
щоб повернутись у свою нормальну форму достроково. Ти
автоматично повертаєшся в нормальний вигляд, якщо ста-
єш непритомний, твоє здоров’я опускається до 0 або якщо
ти вмираєш.
Коли ти перетворений, діють наступні правила:
• Твої ігрові параметри заміняються параметрами звіра,
проте у тебе зберігається твій світогляд, особистість і
показники Інтелекту, Мудрості і Харизми. У тебе також
залишаються твої володіння навичками і кидками рятун-
ку, в додаток до тих, які є у звіра. Якщо у звіра є таке ж
володіння, як у тебе, а його бонус, вказаний у його блоці
статистики, вищий від твого, використовуй бонус звіра.
Якщо у звіра є легендарні вчинки або вчинки лігва, тобі
не можна їх використовувати.
• Коли ти перетворюєшся, ти отримуєш здоров’я і Кубик
Здоров’я звіра. Коли ти повертаєшся в нормальний ви-
гляд, твоє здоров’я буде таким же, як до перетворення.
Однак, якщо ти повернувся у свій вигляд в результаті
опускання здоров’я до 0, то усі «зайві» ушкодження
переносяться на твій нормальний вигляд. Наприклад,
якщо в подобі звіра ти отримав 10 ушкоджень, маючи
при цьому 1 здоров’я, то ти повертаєшся в нормальний
вигляд і отримуєш ще 9 ушкоджень. Якщо ці ушкоджен-
ня опускають здоров’я твого нормального вигляду до 0,
то твій персонаж втрачає свідомість, як це відбувається
зазвичай.
СВЯЩЕННІ ДЕРЕВА ТА РОСЛИНИ
Деякі рослини у друїдів вважаються священними. Зокрема,
це береза, бузина, дуб, верба, ялівець, вільха, омела, горіх,
падуб (він же гостролист), горобина, тис і ясен. Ці рослини
часто використовуються для виготовлення друїдичного цен-
тру, який може включати, наприклад, гілку дуба або тису, чи
паростки омели.
Деревина підходить і для інших виробів, включаючи
зброю і щити. Тис пов’язаний зі смертю і переродженням,
тому з нього роблять рукоятки шабель і серпів. Ясен симво-
лізує життя, а дуб — силу: з них виходять чудові кийки, дуби-
ни, бойові палиці і щити. Вільху вважають рослиною повітря і
роблять з неї метальну зброю, наприклад, дротики і метальні
списи.
Друїди з місцин, де ці рослини чужі, звертаються до місце-
вих видів. Наприклад, пустельний друїд може використову-
вати юку і кактус.
• Тобі не можна виконувати заклинання, а твоя здатність
розмовляти і здійснювати вчинки, які вимагають рук,
стають обмежені виглядом звіра. Прийняття форми зві-
ра не перериває твою концентрацію на виконуваному
раніше заклинанні, а також не заважає здійснювати вчин-
ки, які є частиною раніше виконаного тобою заклинан-
ня, такі як у випадку заклинання виклик блискавки.
• Ти зберігаєш переваги від усіх умінь твого класу, расових
особливостей та інших джерел, і можеш користуватись
ними, якщо твій новий вигляд також фізично на це спро-
можний. Однак ти не зможеш використовувати свої
особливі чуття, такі як темний зір, якщо у твого нового
вигляду їх немає.
• Ти сам вирішуєш, чи твоє спорядження падає на землю,
чи зіллється з новою подобою, чи залишиться одягне-
ним. Одягнене спорядження працює, як зазвичай, але
Майстер вирішує, чи твоя нова форма здатна ефектив-
но використовувати його з практичної точки зору, опи-
раючись на розмір та форму істоти. Твоє спорядження
не змінює форму і розмір під новий вигляд, тому якщо
воно не підходить новій подобі, воно повинно впасти на
землю або злитися з новою зовнішністю. Злите з новою
подобою спорядження не дає тобі жодних бонусів, доки
ти не приймеш свій нормальний вигляд.