В пошуках втраченого | Генератор iсторiй | Партия


Соломон Кірхеман

В игре
Автор:   Nak Rosh
Раса:   Людина
Класс:   Дослідник
Мировоззрение:   Принципиальный добрый
М’язи:0 [+0]
Тіло:0 [+0]
Мізки :1 [+0]
Язик:1 [+0]
Внешность
Лисий, з гострими рисами лиця. Десь такими ж гострими як і постійне невдоволення життям. Загострені вуха та невеликий, хоч і широкий, ніс. Синього кольору великі очі. Кажуть, що в таких можна втонути.
Характер
История
Навыки
1HP

Пошук інформації: немає нічого більш природнього для гоблінів Айя ніж пошук інформації. Через дивовижну структуру їхнього мозку, інформація важлива для гоблінів настільки ж, наскільки важливий сон і їжа. Та, ти не просто любиш інформацію, а і вмієш її правильного знаходити: як в Третьому світі, так і в світі речей, де в тебе є безліч знайомих і знайомих знайомих. Майже завжди, коли виникає якась проблема, її можливе рішення є в тебе. Однак, слід тримати в розумінні, що не вся інформація є правдива.

Природознавець — завдяки навчанню ти знаєш багато що про навколишній світ, добре пізнав закони природи й оволів найголовнішим — «кмітливістю науковця». Ця кмітливість дозволяє тобі посередництом логіки й здорового глузду розуміти природу навколо тебе.
Рису можна використовувати для дослідження об’єктів природи, для пошуку дивних феноменів, або ж для отримання інформації щодо природи.
Инвентарь
Енциклопедія — найбільша в світі збірка даних про світ природи, яка є в Третьому світі. Вона дозволяє знайти майже все, що завгодно, якщо вміти правильно задавати пошук. Завдяки ній, при пошуку інформації про природу буде задіяний подвоєний модифікатор «мізки».

Кишенькові інструменти — дуже добре вкомплектований набір базових інструментів, які запросто можна заховати. Туди входить викрутка з трьома магнітними насадками, регулювальний гайковий ключ, складні плоскогубці, маленький ніж з пилочкою та капсульний суперклей.

Джеймс Шева

В игре
Автор:   yarick_ts
Раса:   Людина
Класс:   Механік
Мировоззрение:   Хаотичный добрый
М’язи:0 [+0]
Тіло:1 [+0]
Мізки :1 [+0]
Язик:1 [+0]
Внешность
Характер
История
Навыки
3/3хп

Раса: Міський ельф: ельфи, які становлять частину Імперії. Гарні ремісники.

Риса 1: Хороші манери
    Хороші манери: кажуть, багато імперців до цих пір вважає, наче ельфи тимчасово перебувають в їхніх містах. І хоча часи переселення були більше 600 років тому, не всі раді такому сусідству. Та і самі ж ельфи не називають себе імперцями й зберігають словосполучення «міський ельф», як доволі велика й впливова спільнота, яка стала частиною Пебо і Аверісу. Ще кажуть, що з пір переселення, біженці ельфи тримались разом всі роки, й зараз тримаються разом, зберігаючи свої колишні традиції. Ось і ти зберіг частину цих традицій, в першу чергу тих, що стосуються поведінки в середовищі інших ельфів, людей, або ж інших істот. З дитинства тебе привчали бути ввічливим, і це не раз допомагало тобі й твоїм друзям. Ти знаєш, як слід себе поводити так, щоб не викликати ні гніву, ні підозр.

Також, ти отримуєш +1 до характеристики «язик» (тепер вона дорівнює 1)

Риса 2 Внутрішня справедливість — дитяче, вперте й ірраціональне, але надзвичайне сильне відчуття справедливості, яке живить твою душу. Воно стосується не скільки знання законів і прав, скільки інтуїтивного відчуття того, як і що повинно відбуватися. Ти прекрасно вмієш ставити себе на місце інших і що важливіше — вмієш вселяти в себе сміливість, коли зустрічаєшся з проявом несправедливості. Дехто називає це відсутністю самозбереження й дурістю, але для тебе це єдиний спосіб життя.
    Рису можна використовувати в ситуаціях, коли слід пручатися проявам несправедливості, наприклад, під час залякування або погроз. Також, це джерело розсудливості, звернення до якого може допомогти зрозуміти наслідки тих чи інших вчинків в глобальній перспективі. Однак, іноді риса може брати верх над тобою і підштовхувати тебе на небезпечні рішення.

Також, ти отримуєш +1 до атрибуту — «тіло» (тому що, в першу чергу, це відчуття має фізичне втілення, коли необхідно взяти контроль над своїм тілом (наприклад збереженням спокійного ритму серця, тощо)).
    

Вміння — механік
Механік — найзагальніші знання природи матерії, а також вміння використовувати ці знання для роботи з тілами і їх взаємодії.
Вміння можна використовувати для розгадування механічних схем, управління механічними системами й створенням механічних (й магомеханічних) предметів.
Инвентарь
Картка з досьє — ти отримав її від одного недоброчесного адвоката, «в подарунок». Насправді, не можна ділитись обмеженою інформацією, але все законно, якщо вона подана у вигляді власних нотаток. Це досьє і є власними нотатками. Колись, той адвокат любив свою справу, поки не зустрівся з величезною силою корупції, розбоїв і несправедливості, які наповнюють Східне примор’я. На цій картці зберігаються дані про багатьох злочинців і відомих особистостей взагалі. Вона використовується в Третьому світі.

Ліхтар з шокером — насправді не ліхтар, а ліхтарище! Король ліхтарів. Великий і тяжкий, з міцним металевим корпусом. Світить — дай Азгралле, та ще й як зарядиш по голові — є ризик позбутись останньої. Вишенка на торті — електрошокер. Здатен знешкодити розбійника, злу собаку чи настирливого зануду.

Магнетична рукавичка — рукавичка з безліччю магнітних контактів, які можна активувати, для створення направленого магнітного полям. Це дозволяє притягувати предмети, або відштовхувати їх, і не тільки це.

Віктонд Арелур

В игре
Автор:   Mefi
Раса:   Людина (імперець)
Класс:   Громила
Мировоззрение:   Нейтральный добрый
М’язи:1 [+0]
Тіло:0 [+0]
Мізки :0 [+0]
Язик:0 [+0]
Внешность
Характер
История
Навыки
Людина, імперець

+1 м’язи, +1НР

Фізична сила — ти сильний. Ти непереможний. Ти м’язистий локомотив. Іноді ти виходиш з залу з «шестидесяткою» в руці, забуваючи про неї. Мало що може встояти перед твоїми м’язами.
Инвентарь
Вічний абонемент в «Місячне додзьо» — ти отримав його, коли переміг в конкурсі перекочування каменів у знаменитого майстра Тойні. З тих пір, тобі дозволили коли завгодно приходити в «Місячне додзьо» — підвальний зал з механічними тренажерами, де також навчають різним бойовим мистецтвам і, що найголовніше, де працює сам Патон — вчитель легендарного лучадора «Кам’яниста щелепа».

Гаррі Абеді Дюбуа

В игре
Автор:   Ksenos
Раса:   Людина
Класс:   Гуру
Мировоззрение:   Нейтральный
М’язи:2 [+0]
Тіло:0 [+0]
Мізки :2 [+0]
Язик:1 [+0]
Внешность
Характер
История
Навыки
HP: 5/5

Проникливість: ще коли всі пустельні люди складали якесь плем’я Великої Лев’ячої пустелі, ще тоді про них писали як про людей жорстоких, холодних, багато в чому радикальних, але чесних з іншими і з собою. І все це перейшло до тебе від твоїх батьків, хоча й не в такій вже сильній мірі, бо ж від племінного життя відійшов ще твій прадід, коли його «купили» на заводи Рурашу. Читання інших в тебе в крові, і інакше ти не можеш зрозуміти, чому ще з малих літ ти так добре наслідуєш емоції ближніх. Ти знаєш коли хтось приховує інформацію, або ж бреше, або навіть навпаки: говорить щиро і відкрито. Це ірраціональна твоя риса, яку ти не можеш пояснити, і ти не завжди спроможний правильно описати емоції інших, та ти завжди знаєш правду в глибині душі.

Маніпулятор — насправді, всі маніпулятори, але мало хто використовує цю гнітючу правду усвідомлено. Ти ж використовуєш. Ти знаєш як можуть вести себе інші й як це використовувати у своїх цілях. Багато хто ставиться до єдиного слова «маніпуляторство» як до чого надзвичайно поганого, але ти знаєш, що це не так, і все залежить від особи. Так чи інакше, твоє прекрасне розуміння інших дозволяє не лише хитрими шляхами заставляти робити їх те, що тобі потрібно, але й впливати на величезні групи для досягнення більш глобальних планів.
Рису можна використовувати для того, щоб провокувати розумних істот на здійснення тих чи інших вчинків через тіньовий контроль.

Лицедій — акторська майстерність, вміння змінювати образи і вести себе геть інакше. Дозволяє прикидатися іншим створінням і робити це дуже правдоподібно.

Маша-торо — вид бойового мистецтва, суть якого — здійснення складних прийомів і технік для знерухомлення і ослаблення супротивників. Техніки часто передбачають захоплення, збивання, заламування кінцівок та обеззброєння. Він потребує сильних м’язів.

Атлетичність — фізична витривалість і спритність, а також хороший контроль над власним тілом. Ти такий. Рису можна використовувати для підіймання тяжких речей, довгого утримання м’язів в напрузі, для ефективного прокладання шляху руху через перешкоди і т.д.
Инвентарь
Захисний браслет.
Дуже дорога річ. Вона дозволяє виявляти більшість видів небезпеки в Третьому світі й захищає носія від них, виводячи його із нього й зберігаючи всі дані.

Рахунок в магокоїнах 2/2 — пасивний дохід золотих мір в магокоїнах. Рахується як безкінечна кількість грошей для невеликих витрат. Використовується для 2 великих витрат, після чого потрібен час, щоб відновилося.

5 золотих мір — валюта на Східному примор’ї, третя по типу значимості після чорних і сірих мір. В середньому, за таку суму можна купити середній телефон, велосипед або дуже багато цукерок.

Айроборд — транспортний засіб у вигляді металевої дошки з отворами, через які проходять магічні потоки повітря, які підіймають дошку на невелику відстань над землею. Можна використовувати для переміщення по поверхні й для різноманітних трюків.

Кайола

Вне игры
Автор:   KAYOLA
Раса:   Людина з Гірського Народу
Класс:   Маг
Мировоззрение:   Нейтральный
М’язи:0 [+0]
Тіло:2 [+0]
Мізки :1 [+0]
Язик:0 [+0]
Внешность
Характер
История
Навыки
3/3хп

РИСИ:

Мудрість: кажуть, що бути мудрим — це значить вміти використовувати правильно власний досвід. Та щоб отримати досвід, потрібно прожити певну частину життя. Але ти знав як жити з перших років. Щось постійно вело тебе і керувало тобою. Кажуть, ще коли далекі родичі твоїх батьків були частиною бідного племені, мудрість дозволяла виживати їм в умовах страшних зим і інших нещасть, які спіткали всіх, серед «зубів» Акулячих гір. Це передалось і тобі. Завдяки цій мудрості, ти інтуїтивно розумієш наслідки тих чи інших дій, проте, не завжди це дає тобі відчуття спокою.

Шаман: Шаман-​теоретик — це одна із шкіл академічної магії, суть якої — в взаємодії з духами в Світі Духів з ціллю отримання їхньої допомоги. Це дуже складна школа, яка потребує не лише великого таланту, але й оволодіння безлічі технік. Ти освоїв базові техніки — «Ом», «Де», «Вей», «Бхакті», «Дхарма», «Мурті», всі вони дозволяють тобі відчувати себе більш-​менш спокійно і захищено в Світі Духів й відкривають можливості вивчати його. Власне, магія на цьому етапі не є повноцінною і вона ще не дозволяє в повній мірі взаємодіяти з духами — лише вивчати їх. Вміння можна використовувати для пошуку інформації в світі духів, для входження й покидання цього світу й для його дослідження (переміщення ним).

Мокші: маніпулятор — тип аури, суть якої — безпосередня видозміна матерії. Для шамана це вміння робить особливо ефективним фізичне причаровування духів, наприклад, посередництвом музичних інструментів. Також, риса дозволяє підкорювати й отримувати допомогу від духів. Рису можна використовувати для взаємодії з духами, для переміщення духів в світ речей, для переміщення речей в світ духів і тому подібне.

ДУХИ:

Природа "Камінчика" - Скеля. При житті, він був частиною священої скелі для великого храму йогів, поки його не відколов удар одного з йогів. Він чесний і спокійний, і його вміння — видозмінювати природу.

Великий Ворог - Фольф Баланос — відчайдушний хворий. Прокажений. Він може вселитись в союзника, щоб дати йому короткочасне збільшення фізичних вмінь, ціною втрати 1НР.

Великий Друг - Хартагал — дух Безодні. Демон. Він може на короткий час матеріалізуватись в світі речей і нападатиме на всіх, кого бачитиме, в тому числі і союзників.
Инвентарь
Шіміквато 5/5 — це напій із різноманітних трав, який створює навколо шамана захисне поле, що не дозволяє іншим духам торкатися душі шамана. Всього 5 порцій.

Зозулька — музичний духовий інструмент. Має сферичну форму і 6 отворів для пальців. Видає свистоподібний звук. Подобається духам природи, але духи-​аристократи ненавидять цей звук.
Нет ни одного персонажа мастера.