В пошуках втраченого | Генератор iсторiй | Описание игры

21.09.2022
Статус:   Идет игра
Количество игроков:   4
Мастер:   GreenSkinedBro [offline]
Ассистент:   Нет
Система:   Своя
Сеттинг:   Сучасне наукове фентезі
Теги:  
Поддержка кубика:  
Читатели:   Amaga, Tigrenok2, Копейка
Постов мастера/всего:   2/10

#ИгрокРейтингПрисутствиеИмя персонажаКлассХодовПоследний ходСтатус
1 yarick_ts 395/1718 offline Джеймс Шева Механік 2 10.10.2022 21:20 В игре
2 Ksenos 292/758 offline Гаррі Абеді Дюбуа Гуру 2 11.10.2022 23:52 В игре
3 KAYOLA 210/3822 offline Кайола Маг 2 14.10.2022 16:19 В игре
4 Nak Rosh 443/3131 offline Соломон Кірхеман Дослідник 2 12.10.2022 00:03 В игре



    Багато хто цікавиться, що саме стало причиною такого різкого поштовху в розвитку науки і настання Золотої епохи Східного Примор’я? Дехто називає зациклені камені, які розірвали завісу між квантовим виміром та механічним рухом макросвіту й відкрив епоху конвеєрів, автоматонів та в першу чергу — автомобілів. Інші ж вказують на колонізацію «Третього світу» — проміжною ланкою між світом речей та світом духів, де магія існує в чистому вигляді, що відкрило можливість створити постійну копію світу, наповненого інформацією, яка ніколи не зникне. Також, багато хто вважає розвиток гуманізму, на чолі якої — прогресивна маготехнологічна медицина, яка окрім величезного потенціалу дала також цілком конкретну й позитивну статистику. Та, невже це важливо? Світ став таким, та не зупинився на цьому й до цих пір розвивається. І хоча Золота епоха перейшла в периферію, це значить лише те, що все Східне Примор’я в очікуванні нових наукових звершень. І для них необхідно поглянути в далеке й забуте минуле, щоб відкопати нову цінну інформацію.

    Про що гра?
    Це гра про групу друзів, які з дитинства росли разом й в дорослому віці відкрили свій антикварний магазинчик, а разом з тим заснували компанію по пошуку реліквій. Гра про побутове і професійне життя четвірки друзів.

    Як грати?
    Система проста і разом з тим постійно доповнюється, в залежності від вимог гравців. В основі, власне, системи — д10, який і визначає успішність тієї чи іншої дії. До нього добавляється значення атрибуту, а навики, риси й предмети впливають на складність перевірки, зменшуючи або збільшуючи її. Перевірки середньої складності, які зустрічаються найчастіше, мають складність 5, однак вона варіюється в залежності від різних умов.
    Система може модифікуватися локальними правилами, однак які ніяк не вплинуть на кістяк системи і ніяк не обмежуватимуть гравців, проте даватимуть вираженню конкретних їх можливостей по особливим правилам.

    Гра буде включати багато таймскіпів. Це буде пропущення неважливих для сюжету моментів, в яких персонажі діятимуть так, як захоче майстер. Однак, такі ситуації будуть або повністю нейтральними щодо самого персонажа, або такими, де персонаж не мав би змоги нічого змінити. Більшість постів майстра будуть ставити персонажів перед певною проблемою, яку вони повинні будуть вирішити придумуванням креативних й надійних способів. Креативність — це головний інструмент гравців в цьому модулі, тому як система дозволяє гравцям модифікувати й припускати існування в світі особливостей, не описаних майстром.

    В першу чергу гра буде спрямована на розвиток світу і гравців, а в конкретному виявленні: 1) на розвиток свого магазинчику й інших елементів (наприклад власного транспорту); 2) на отримання персонажами новик навичок й рис; 3) на розвиток успішної компанії по пошуку реліквій в умовах стрімкого мегаполісного життя.

    Ким грати?
    На вибір гравцям є 8 «класів» персонажів. Класи не можуть повторюватись. Кожен клас — це широкий спеціаліст в конкретному напрямку, і здобуті ним навички і риси будуть приближені до цього класу.

    Класи:
        Солдат: істота, яка володіє вміннями самозахисту й використання різноманітної зброї, а також знаннями тактики в умовах бойових дій.
        Дослідник: істота, яка володіє техніками роботи з цінностями, має безліч зв’язків в Академіях і можливостей працювати зі спеціальними науковими технологіями.
        Крадій: істота, яка вміє відкривати замки, пролазити в захищені місця й уникати пасток задля однієї цілі — отримання цінностей.
        Маг: істота, яка посвятила своє життя вивченню академічної магії і добре розбирається не лише в магічній теорії, а також володіє магічною школою на практиці.
        Механік: істота, яка досконало вивчила фізичні закони Всесвіту й технології, пов’язані з механічним рухом. Вона не просто добре розбирається в сучасних технологіях, а і вміє працювати з ними на практиці, наприклад — водити автомобіль.
        Громила: істота, яка все життя багато їла і здобувала м’язи. Силач, який звик все вирішувати грубою силою. І часто, такий простий підхід виправдовує себе.
        Гуру: істота, яка поставила за ціль власного життя — мудрість, тобто практичний інтелект. Вона добре розбирається у вчинках других істот і прекрасно розуміє їх психіку, а більше того, це істота, що добре контролюю саму себе й інших.
        Інформатор: істота, яка знайшла свою нішу в поглинанні і наданні інформації. Справжній сталкер «Третього світу», вона може знайти що завгодно, а що не зможе, то точно знатиме де саме це знайти і що для цього потрібно.

    Персонажі можуть бути будь-якої статі, доброго світогляду. Для генерації потрібно вказати клас та ім’я, і все. Інше буде в процесі гри.

    Деталі і пояснення

    Це пригодницька гра, де більшість часу герої будуть зайняті вирішенням якихось проблем. А тому, персонажі повинні підходити під пригоди і найширшому їх значенні. Також, гра включатиме елементи стратегії, що стосуватиметься розвитку власного магазинчику. Стратегічна частина буде ненав’язливою і використовуватиметься лише для заохочення гравців до участі в пригодах і до заохочення витрат грошей (я надихався Світлячком). Гра передбачатиме те, що гравці будуть тісно знайомі одне з одним, і гра до моменту відкриття магазинчику — це апробація того, чи буде між гравцями командна гра, тому як система дуже сильно залежить від командних рішень. Гра планується бути серйозною, що значить: 1) не слід створювати пародійних персонажів, які б псували атмосферу; 2) не слід здійснювати вчинки, які псують атмосферу, або помітно полегшують, або ж ускладнюють гру.
    Так як це не перший досвід використання системи, хочу попередити гравців про декілька моментів, які можуть виникати в процесі гри:
        1) основний фокус саме на гравцях і гравці повинні формувати цілі й розвивати сюжет і світ, а також наповнювати його деталями й іншим. Це значить, що гравці матимуть певну свободу в підлаштуванні світу під власні задумки. Задумки не повинні кардинально змінювати опис майстра, але гармонійно його доповнювати. Більше того, майстер іноді прямо пропонуватиме гравців описати щось нове, і тут слід орієнтуватись в першу черга на цікаву історію, не опускаючи, звісно, бажання розважитись і самих, що є дуже важливо.
        2) слід планувати розвиток свого персонажа і інших елементів гри наперед. Це значить, що в грі слід натякати, а у деякі моменти форсувати розвиток гри в потрібне русло. 90% бажань гравців майстер допускає і на себе бере лише роль того, хто дає додаткові умови для досягнення цілей.
        3) бажано підтримувати атмосферу гри, тому як механіка передбачає, що пости майстра будуть середніми або великими й стосуватимуться іноді значних проміжків часу і може здатися, наче гравці повинні описувати коротко лише теперішній момент. Це не так, гравці можуть писати величезні пости, доповнюючи той пропущений проміжок з ціллю розвинути свого персонажа якщо не механічно, то хоча б ідейно.