Набор игроков

Завершенные игры

Новые блоги

- Все активные блоги

Форум

- Для новичков (3631)
- Общий (17587)
- Игровые системы (6144)
- Набор игроков/поиск мастера (40954)
- Котёл идей (4059)
- Конкурсы (14133)
- Под столом (20330)
- Улучшение сайта (11096)
- Ошибки (4321)
- Новости проекта (13754)
- Неролевые игры (11564)

Варіянти для модулів: поки 2

    Дуже радий, що з'являються модулі українською, сам теж хочу провести такий модуль, але не по днд, а щось більш схоже на словеску. Власне, варіянти:

        1) Поліське лоу фентезі, пригоди двох наймитів у фентазійованному Поліссі періоду 16-18 століття. Два персонажі: характерник і довільний інший персонаж, більш хаотичного світогляду. Характерник — це переосмисленний образ характерників січового козацтва: не просто духовний наставник, цілитель і "майстер бойових мистецтв", але і член особливої організації, ціль якої допомагати простому люду зберігати свою свободу, незалежність і культурну спадщину він загарбників всілякого толку: від язичницького, бандитського і так далі. Інший персонаж, це найманець, котрий може володіти як магією, так і бойовими мистецтвами, ремеслами тощо. Фентезі елементи світу заключаються лише в реальності міфологічних і магічних вірувань поліщуків. Тобто, ігрові раси — люди, а всі фентезі елементи — це дуже приховані новинки, довести магічність котрих — дуже важко.

Система гри буде простою. Це словеска+д10. 4 атрибути: м'язи, тіло, розум, серце; значення атрибуту добавляється до перевірки д10. Будуть також навички, уміння, предмети та інше, використання чого зменшуватиме складність перевірок. Гравці в цій системі можуть як завгодно вирішувати проблеми, а майстер буде лише іноді скеровувати або уточняти їхню реалізацію.
Хочу також, щоб ця система зберігала екшоновість і розвиток персонажів і світу, тому може бути багато таймскіпів, або відігрувань за персонажі гравців майстром. Ну, наприклад, в ситуаціях, коли набір дій від персонажів є таким, який не приведе до важливих поворотів, як от наприклад обшукування будинку, до якого персонажі зайшли, я зі своєї сторони писатиму, що персонажі увійшли (а не вагалися, бо не знали, чи там є ворог чи немає), перевірили і зробили все, що може підвести їх до проблемного місця.

        2) соло гравця в свій модуль ссылка "САДИСЬ, СЫНОК, СЕЙЧАС Я... | ГЕНЕРАТОР ИСТОРИЙ". Це модуль без конкретної системи і правил, все підлаштовується від гравців. Однак, це фентезі по авторському світу — симулятор розвитку персонажа: від народження до смерті. Краще за все, власне, подивитися чужі гілки:

    Перший персонаж народився в бідноті, працював прибиральником на багатія, і потім поступив в магічну академію, де виграв турнір автоматонів і зараз рятується від злого професора, який знищив вежу, де знаходилась його група.
    Другий персонаж — напіворк, якого батьки з дитинства віддали на виховання в спеціяльний центр виховання, потім в інший центр виховання. А потім він врятував своєго друга, який міг померти по вині вчительки, і ледве сам не помер від отрути. Поступив в академію картографів і зараз знаходиться в експедиції, досліджуючи унікальне плем'я, закрите від всього світу горами.

На щось таке можна розраховувати. Цей модуль теж проведу українською, якщо буде бажаючий.

    Можна і свої ідеї пропонувати. Працюю я по описаній системі в першому прикладі.

Автор: GreenSkinedBro [offline] , 14.09.2022 19:18 1